Eigen bezorgdienst
Levering via eigen bezorgdienst
Bij Houten Kozijn Online hechten we veel waarde aan goed transport voor jouw nieuwe kozijnen. Daarom regelen we de bezorging volledig zelf, zodat we kunnen garanderen dat je bestelling in perfecte staat aankomt. Meer over de spoedlevering vind je hier.
Hoe zorgen we voor een veilige levering?
De kozijnen worden netjes ingepakt. Met schuimrubber en folie beschermen we de hoeken, zodat er geen beschadigingen ontstaan tijdens het transport. Onze bezorgroutes worden efficiënt gepland, zodat we milieubewust en kostenbewust kunnen leveren.
Wanneer wordt mijn kozijn geleverd?
Heb je een bestelling geplaatst? Binnen 2 weken ontvang je van ons de exacte leverdatum. En een dag vóór levering krijg je ook een tijdvak door, zodat je precies weet wanneer je ons kunt verwachten.
Hoe verloopt de levering?
- Ruim voor de exacte leverdatum nemen wij contact met je op. We geven je dan de afleverdatum, je kunt alvast gaan plannen en over je kozijn gaan dromen. Het duurt nu namelijk niet lang meer!
- Een dag voor levering nemen wij contact met je op. We geven je dan een specifiek tijdvak. Bij de levering moeten er minimaal 2 personen aanwezig zijn om het kozijn in ontvangst te nemen.
- De chauffeur komt altijd alleen. Bij een kozijn of glas dat groter is dan 1,5 m² vragen we je de chauffeur te helpen het kozijn van de wagen te tillen. Zo kunnen we de verzendkosten laag houden, voor beide partijen extra fijn!
- Op de bok vind je een QR-code waarmee je eenvoudig een ophaalafspraak kunt plannen.
- Voor levering op Texel brengen wij € 250,00 in rekening. op 1 van de andere Waddeneilanden doen wij geen bezorging. *